duminică, 7 martie 2010

Si din nou despre cele 3 zile de la Muzeul Satului :)

Revin cu poze de la evenimentul de martisor de la Muzeul Satului. Va prezentam standul nostru :) si cateva imagini de ansamblu din cele 3 zile. Pe 1 martie am fost ceva mai multi insa pe 2 si 3 n-am fost mai mult de 7 standuri. Vizitatorii insa au primit foarte bine produsele noastre, deci vanzarile au fost foarte bune tinand cont ca am fost luni, marti si miercuri. In prima zi am vandut martisoare dar in celelalte am vandut bijuterii. Am cunoscut oameni simpatici dar si oameni mai putin simpatici :D ca peste tot, de altfel. Am admirat vasele din ceramica ale dl. Nicolae Moldovan (www.nicolaemoldovan.ro), buburuze si animalute haioase, seturi din flori superbe din sarma imbracata, felicitarile delicate si primavaratice ale unei doamne din Bucovina..., martisoarele din plante uscate realizate de copiii de la Casa de Cultura Voluntari ... Au fost destule lucruri frumoase :) ca sa ma faca sa uit conditia absurda (din punctul nostru de vedere) de a avea in majoritate martisoare pe stand pe 3 martie, cand deja nu prea se mai cumpara martisoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.