joi, 1 aprilie 2010

Tutorial :: inel Clair de Lune

Aseara am avut inspiratie pentru inele :) Am inceput cu "Clair de Lune".
Pentru realizarea lui vom avea nevoie de:
cleste cu varfuri rotunjite, cleste de taiat, 6 cm sarma argintata de 1 mm grosime, sarma argintata de 0.25, o piatra a lunii si cateva margelute metalice.
Vom folosi un pix pentru a rasuci sarma groasa pe el pana arata asa:
Indreptam sarma ca sa obtinem doua capete paralele
Urmatorul pas este sa rasucim in jurul degetului (daca aveti ring mandrel este si mai bine :) )
Introducem cele doua capete prin bucla formata cu ajutorul pixului
si le indoim in afara, intorcand capetele ca sa formeze doua mici spirale.
In acest moment scheletul inelului este gata si arata astfel:
Acum il puteti infrumuseta dupa cum credeti de cuviinta :)

De exemplu eu am ales sa imbrac baza in sarma subtire.
Apoi i-am pus pe margini margelute metalice
si in mijloc am prins piatra lunii.
Asta a fost tot :) Inelul este gata sa se faca remarcat ;)

Inelul se gaseste aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.