luni, 11 octombrie 2010

A fost si "Culori 4"

Acesta a fost un targ interesant, cu un inceput dificil, dar care, pana la urma s-a dovedit a fi printre cele mai bune targuri la care am fost (intra in Top 5 :D ), chiar daca am pierdut ziua de vineri. Din cate am inteles, expozantii - exceptand pe cei care au plecat vineri si nu s-au intors si inca o persoana - au fost multumiti si foarte multumiti de cum au mers vanzarile. Am avut mult spatiu de expunere si, chiar daca initial m-am gandit ca, fiind toate standurile de pe margine indreptate spre interior, probabil ca vor fi pur si simplu ocolite (fiind constienta de lipsa de curiozitate a oamenilor constatata in ultimele luni), s-a dovedit ca ma inselam. Oamenii au vrut sa vada, sa admire, sa cumpere. Putini au trecut fara sa dea atentie standurilor noastre. Dar cea mai mare bucurie am avut-o cand au fost clienti care ne-au spus: "am cumparat acum cateva luni un set de la voi. Am fost foarte multumita." si au cumparat din nou de la noi. Sau "de aici am cumparat in vara pandantivul cu... v-am recunoscut stilul." Aceste comentarii sunt cele care ne umplu inima de bucurie si ne motiveaza si mai mult :)
Dar cea mai scumpica poveste legata de targ a fost cu o fetita, careia i-a placut atat de mult dragonita de apa incat nu a vrut sa plece fara ea. Si pe care a platit-o din banutii ei, stransi cu grija (desi voiam sa i-o daruiesc.)

A aparut un articol despre targ pe OnlineStudent.ro si imagini pe TuSiRomania

Asteptam urmatorul targ si... pana atunci... trebuie sa lucram muuult :D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.