marți, 13 septembrie 2011

Impresii ILoveHandmade - septembrie

Dupa doua luni de pauza, abia am asteptat targul acesta :) si a fost asa cum am sperat. Vremea a tinut cu noi - putin cam prea cald dupa parerea mea ... dar macar nu a plouat. Sambata s-a simtit ca s-au terminat concediile. A fost plin de vizitatori care au admirat bijuteriile si au cumparat. Am fost putin dezamagita de faptul ca nu i-au interesat deloc lucrusoarele pregatite pentru copii - motiv pentru care duminica nici nu le-am mai scos.

Dar a fost frumos, ne-am simtit bine - asa cum te simti intotdeauna bine cand lucrurile pe care tu le faci cu drag sunt admirate si apreciate. Au fost multe lucruri frumoase care meritau cumparate. Multi expozanti la inceput de drum dar nici cei consacrati nu au lipsit.

Ieri ne-am revenit (pentru ca un targ inseamna un efort fizic / psihic foarte mare) dar de astazi incepem sa lucram pentru urmatoarea editie :)

Cateva poze:

Vedere de ansamblu:

Standul nostru:

Masa - inele, bratari, pandantive, brose... :
Vedeta standului (colierul Catalinei cu 4175 margelute de sticla, scoici, melci de mare, perle de cultura si cristale):

Aparatorile de brat cu motive dacice - sunt foarte incantata cum au iesit :D :

Aceleasi aparatori de piele - dupa cum spuneam sunt mandra de ele :D

Va multumim ca ne-ati vizitat si va mai asteptam si la urmatorul :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.