marți, 13 iulie 2010

Seria Zeitelor

Dupa Isis si Lilith mi-a venit ideea unei serii de pandantive dedicate Zeitelor. Toate vor fi facute din sarma argintata si deja mi-am creeat schitele pentru ele. Am impletit cu drag in acest concept simbolurile fiecareia si franturi din legende.

Prima, pentru ca imi iubesc strabunii si pentru ca o consider speciala, este Bendis. Am folosit simboluri culturale si istorice autohtone pentru acest pandantiv: Zeita este decorata cu semne de pe statuetele feminine neolitice din cultura Vinca - Turdas si este insotita de simbolul romanesc al eternitatii, coloana Infinitului.


Detalii si mai multe imagini: http://www.fantasyhandmade.com/item/goddesses-serie-bendis/lid=4474129

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru inspiratie. Zeitatile noastre ma pasioneaza si pe mine, dar m-am lovit de lipsa simbolurilor pe care alti zei din alte culturi o au (de exemplu Odinn si Thorr in mitologia nordica). Imi place cum ai combinat cele doua motive, iar piesa este foarte originala. La cat mai multe zeitati intruchipate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)
    Intr-adevar, nu s-a pastrat prea mult despre spiritualitatea noastra veche. Dar inca mai putem afla cate ceva din scrierile altora si prin paralele cu mitologia altor popoare. In afara de mitologia noastra, urmatoarea pe care o simt aproape este cea celta si, culmea, au destul de multe in comun :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.