marți, 7 septembrie 2010

a fost un nou ILoveHandmade :D

Am avut un weekend frumos, in care vremea a tinut cu noi. Nu a fost nici prea cald, nici prea frig :D Vizitatori au fost destul de multi, pacat insa ca nu se uitau decat in jos (nu voi intelege niciodata cum poti sa nu vezi ca de la masa in sus sunt panouri cu bijuterii... lucrate cu drag, aduse si puse acolo pentru a fi macar vazute...) si daca spuneai ceva, orice, ori plecau imediat ori te ignorau... Si ne aminteam ca anul trecut puteam vorbi cu ei, puteam sa le spunem povestea acelor lucruri, pentru ca fiecare are o poveste si asta le face deosebite...
Au fost si vizitatori care mi-au placut, care au ascultat ce aveam de povestit despre bijuterii, dar din pacate, mai putini decat alte dati :( . Fara aceste povesti se pierde farmecul handmade-ului...
Dar, dupa cum spuneam, vizitatori au fost, am si vandut... Organizarea a fost la inaltime, ca intotdeauna :) am avut un loc bun, am vazut cateva cunostinte si multe fete noi :) Am admirat multe lucruri frumoase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.