luni, 27 septembrie 2010

Impresii Culori 3

A fost un weekend frumos, in care vremea, per ansamblu, a tinut cu noi. Duminica dimineata a plouat dar apoi a aparut soarele si a fost frumos. A trebuit sa rezistam "ploii" de ghinde ce cadeau din copaci, de buna-voie sau ajutate de veveritele jucause :D

Din punct de vedere al vanzarilor noi am fost multumite. In continuare, am constatat lipsa de curiozitate a oamenilor, insa cei care voiau sa cumpere sau intelegeau despre ce este vorba, se uitau, admirau si cumparau. Si, din nou, mi-am dat seama de un lucru: handmade-ul nu-i pentru oricine. Incet, incet, se vor alege.

Am apreciat faptul ca nu am fost foarte multi expozanti pentru ca am avut loc si atmosfera a fost prietenoasa, asa cum ar trebui sa fie intr-o comunitate de creatori. Am admirat lucruri foarte frumoase, pe care le voi promova prin listele mele :)

Organizarea a fost buna, asa cum incep sa ma obisnuiesc la targurile Culori :D si intotdeauna, daca exista bunavointa si deschidere, se poate rezolva orice.

Astept cu nerabdare Culori 4, care se anunta a fi un targ foarte bun :) Va las cu cateva poze facute in timpul targului si ma intorc la lucru ca sa am ce expune la urmatorul targ :D








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.