marți, 24 mai 2011

Impresii ILoveHandmade :)

Din nou am avut un weekend plin. Ne-am "bucurat" de soare puternic, furtuna... dar si de momente mai calme, cand copacul din fata ne-a aparat de razele prea puternice pentru mine ale soarelui... :) A fost un targ placut, cu multe lucrusoare frumose, unde am intalnit cunostinte dragi dar si fete noi, aflate la primul targ :)

Noi, personal, am constatat o schimbare in atitudinea vizitatorilor. Au devenit interesati din nou, se uitau pe panouri si pe masa, admirau, eventual cumparau... Nu au mai trecut "privind prin standuri, undeva, departe" :D Am putut chiar sa vorbim cu ei... ceea ce nu s-a mai intamplat de ceva vreme :D Nu au mai fost acei oameni a-toate-cunoscatori care fac comentarii "destepte" avand un aer superior... Probabil au fost plecati in concedii :D nu ne e dor de ei :D

A fost un targ normal, pe care il asteptam de ceva timp :)

Iata si cateva imagini :
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.