duminică, 12 decembrie 2010

Impresii

A trecut si targul din Politehnica, cu tot cu prelungire. Abia astazi am ajuns acasa si sunt foarte, foarte obosita, dar am amintiri placute legate de targ.
In primul rand a fost in interior iar dupa o serie intreaga de targuri in frig si ploaie, inveti sa le apreciezi pe cele de interior, ca vremea e capricioasa... Organizatorii au fost foarte prezenti si ne-au ajutat imediat cu orice probleme am avut, ba chiar au avut grija sa ne aduca floricele de porumb si cafeluta. Sa stiti ca am apreciat acest lucru, multumim :) De asemenea, am fost placut impresionate si de vizita dnei rector Andronescu, care si-a facut timp sa vorbeasca putin cu fiecare si sa admirebijuteriile expuse.
Din punct de vedere al vanzarilor... ultima zi (cea de prelungire :D) a facut cat toate celelalte doua la un loc. Iata cateva imagini cu standul nostru la acest targ:

Un comentariu:

  1. Florin Ciobanu-Voluntar UNSR
    Ma bucur sa aud vesti bune, sper sa ne vedem si la urmatorul targ

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.