sâmbătă, 25 decembrie 2010

A trecut si ultimul targ pe anul acesta

sau... in sfarsit a trecut si ultimul targ pe anul acesta... A fost cel mai greu targ la care am participat, desi a fost in interior, la caldurica, intr-un moment mai mult decat potrivit pentru targuri... In primul rand programul ne-a afectat. De la 9 jumatate dimineata pana la 12 noaptea, sa stai in picioare langa stand, cu zambetul pe buze chiar daca... si a doua zi sa o iei de la capat... patru zile la rand... pentru mine a fost mult prea mult. Singura zi cand nu m-am simtit rau a fost ultima cand deja nu imi mai pasa ce se intampla: asteptam doar sa se termine. Daca oamenii care se plimbau pe etajul 1 al mall-ului (poate 2% din cei care veneau la parter - la mancare) ar fi fost mai interesati de ceea ce aveam sa le aratam, nu am mai fi resimtit atat de rau lungimea programului. Nici locatia in sine nu a fost cea mai stralucita: aveam intr-o parte un magazin pentru gravidute si un magazin de haine pentru copii (locuri unde nu prea venea nimeni) iar in partea cealalta niste postere care ne spuneau ca magazinul respectiv se va deschide in curand. Sa mai zic ca era inainte de Craciun si toata lumea cumpara cu acea frenezie tipica Craciunului? - evident, nu la targul din mall, ci oriunde in alta parte... A fost un targ slab comparativ cu targurile normale din timpul anului. Daca ar fi sa fac o comparatie cu targul de Craciun de anul trecut... nici nu as avea cuvinte ... A, si in plus de asta, stand de dimineata pana noaptea acolo, evident ca trebuia sa cheltui pe mancare cel putin de doua ori pe zi, si pe cafea, ca de unde energie sa stai acolo?
Dar s-a terminat aseara si am de gand sa ma refac, sa imi pun ordine in bijuterii, site (ca am alergat de la un targ la altul si nu am mai reusit sa-l updatez...) si avem cateva surprize pentru anul urmator, dar nu spun o vorba, ca atunci nu ar mai fi surpriza ;)

2 comentarii:

  1. Daca ati fi intrebat v-as i spus ca decat targ in mall mai bine acasa la caldurica. Am avut experienta unui targ in Baneasa Mall anul trecut si m-am lecuit definitiv.

    Sarbatori cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, fiecare isi invata lectiile la timpul lui :D

    Sarbatori fericite si tie

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.